Scooby cel cu o mie de feţe!
Când o statuie de marmură prinde viață, trupa noastră este prinsă între un minotaur behăitor și o super-femeie spadasin! Cu prințesa din Themyscira, trupa Mystery Inc. se confruntă cu o mică ruptură. Cine poate rezolva acest mister?