Sabia, vulpea şi un Scooby-Doo!
Prietenii noştri îl întâlnesc pe actorul Mark Hamill care e în oraș pentru o reuniune de liceu. Un monstru a atacat reuniunea și a răpit unul dintre vechii profesori ai lui Mark. Mark Hamill și trupa noastră trebuie să salveze situaţia.