Cavalerii Hollywoodului
Scooby și trupa investighează un conac bântuit şi se întâlnesc cu actorul George Takei. O armură veche prinde viață. Banda și domnul Takei descoperă că, de fapt, conacul nu este atât de abandonat pe cât credeau toți.