Prea multe marionete!
Când Scooby și banda sunt angajați pentru a escorta o marionetă de ventriloc la o competiție. Se întâlnesc cu jurații Jeff Dunham și Darci Lynne Farmer. Marioneta se dovedește a fi posedată, prinde viață și atacă concurenții!