Matroana dansatoare a haosului
Dansatoarea Maddie Ziegler câștigă un studio de dans. Îi cere prietenei sale Daphne Blake și prietenilor ei să investigheze locul. Ei se confruntă cu fantoma Madamei Zobrinsky. Vor putea Shaggy și pe Scooby să capete agilitate în picioare?