O tură de fugă prin timp
Scooby și banda acceptă o invitație a actorului Malcolm McDowell de a face o călătorie în timp. Malcolm din viitor încearcă să-i împiedice să meargă mai departe. Poate banda noastră să-i dea de capăt acestui mister?