Teme-te de bestia focului!
Scooby și trupa ajung în Sicilia urmărind un monstru! Se întâlnesc cu actorul Steve Buscemi ce era în vizită, dar e terorizat de monștrii. Să sperăm că domnul Buscemi îi poate antrena pe detectivii trupei înainte ca toți să se frigă.