Te-am vrăjit!
Vlogul de machiaj al lui Daphne o face să devină consultantul trupei rock Hex Girls. Trupa noastră e implicată într-un mister care implică o chitară blestemată. Pot eroii noștri să ajute la îndreptarea încurcături ?