Răzbunarea monstrului mlaştinii!
Scooby-Doo și trupa Mystery Inc. se întâlnesc cu Chris Paul la un turneu de golf din Florida. Shaggy îl ajută pe Paul să salveze o școală locală de la dezastru. Când un monstru atacă, eroii și domnul Paul trebuie să-și salveze școala!