Mistere la minut!
Scooby și Shaggy adoră să-și petreacă timpul cu amicul lor, Barry Allen/The Flash. Barry decide să-i ajute rezolvându-le misterele atât de repede încât trupa nu poate ține pasul. Flash are un mod special de a rezolva misterele.