Fantoma de coşmar a eului medium!
Trupa Mystery Inc. se rătăceşte în Munții Pocono şi dau peste Universitatea de clarvăzători.Se întâlnesc cu Whoopi Goldberg care e aproape de absolvire când o fantomă atacă școala. Pot vedea eroii noștri viitorul?