Când Urkel-roboţii o iau razna!
Când Steve Urkel apelează la ajutorul prietenilor noştri pentru a lua urma groaznicului Urkel-Root, misterul se adâncește cu apariția unui tehno-mag, care controlează toți roboții! Vor putea ei să supraviețuiască atacului roboților?