Vrăjitoarea mireasă din Wainsly Hall
Scooby și trupa noastră sunt rugaţi de Jeff Foxworthy să-l ajute să mute un conac bântuit de fantoma unei vrăjitoare. Poate banda noastră să-l ajute pe domnul Foxworthy să salveze acest conac de la distrugere?