Scooby la staţia spaţială
Când Neil deGrasse Tyson ajunge captiv pe stația spațială, Bill Nye vine să-și salveze prietenul cu ajutorul lui Velma și al trupei noastre. Eroii noștri lucrează cu aceste două minți științifice când monstrul Tardigrad face ravagii.