Gata cu clovneria!
Shaggy și Scooby invită trupa să-l cunoască pe Kenan Thompson, care se pregătește să difuzeze o emisiune. Un clovn fantomă atacă şi toți se sperie. Se pare că personajele pe care Kenan le-a creat nu vor vedea niciodată lumina zilei.