Când Scooby și trupa vin în Gotham City pentru a-l vizita pe Alfred Pennyworth, dau peste un mister periculos! Alfred a fost răpit de Man-Bat! Batman se ocupă de caz și nu are nevoie de ajutor de la puștii noștri băgăcioși.