Raionul celor rătăciți
În supermarket, Nevăstuică promovează una dintre invențiile lui Fizz, un rucsac cu superputeri. Dar intră Magoo în magazin, crezând că face voluntariat la un azil de bătrâni. Luându-și în serios rolul, dă drumul la spectacol.