Cel mai talentat
Fizz vrea să câștige concursul pentru cel mai incredibil animal din lume, dar apare Magoo, cu Domnul Pisică, crezând că e la salonul de animale. Găsind frizerul (pe Nevăstuică) prea ocupat, decide să îl ajute.