Paloneon Întâiul
Magoo crede că Fizz este Panoleon Întâiul, un tiran periculos care s-a întors din istorie. În timp ce Magoo încearcă să îl trimită înapoi în cartea de istorie, Fizz este lovit accidental de o invenție care îl face amabil.