Comoara lui Dorkdorf
În timp ce Nevăstuică e în vacanța sa anuală, Fizz încearcă Meteo-Fizz-ul, care îi permite să controleze vremea. Când Magoo găsește telecomanda mașinăriei, e convins că face parte dintr-o vănătoare interactivă de comori.