Căpitanul Magoo
În timp ce Magoo se pregătește să iasă cu noua sa barcă (fiind de fapt într-un cărucior de cumpărături), observă Aero-Fizz-ul, în depărtare. Convins că e atacat de o navă fantomă, Magoo vrea să protejeze orașul, cu orice preț.