Morocănosul pădurii
Geniul său nefiind încă apreciat, Fizz decide să se retragă într-o experiență spiritaulă, în pădure. Dar Magoo, crezând că e într-o rezervație de urangutani, confundă hamsterul cu un copil sălbatic.