Puterea animalelor
Ca să devină supererou, Fizz inventează un scaner care îi permite să preia abilitățile fizice ale animalelor. În timp ce își testează invenția, în parc, apare Magoo, care îl confundă pe Nevăstuică cu antrenorul său personal.