Te scufunzi sau înoți
Magoo, pe acoperișul unei clădiri, crede că e la mare. Când se aruncă în apă, ca să salveze un înotător (care era de fapt o statuie, dintr-un rond), e lovit de laserul lui Fizz. Astfel, Magoo sfidează gravitația.