Monstrul Șosetă
Fizz descoperă dimensiunea secretă în care se duc șosetele pierdute. Inventează o mașinărie pentru a le aduce înapoi, dar atunci când apar, acestea prind viață și scapă din laborator. Magoo crede că e martorul unei invazii de omizi mutante.