Fizz-ciun
Pentru a fi la fel de popular ca Moș Crăciun, Fizz lasă cadouri la ușile tuturor. Dar Magoo a lansat o operațiune de curățenie stradală și aruncă cadourile lui Fizz, crezând că face ordine.