O aventură savuroasă
Domnul Pisică fuge de acasă și dă peste noua invenție a lui Fizz, un pistol cu raze care transformă obiectele în mâncare. Îl ia, hotărând să transforme tot ce mișcă în hot-dog. Magoo, Weasel și Fizz pornesc în urmărirea lui.