Criza panda
Fizz fură ursul panda al președintelui: cine are un animal atât de drăguț sigur va obține putere și glorie! Dar animalul scapă din grija lui Nevăstuică și ajunge în casa lui Magoo, care îl confundă cu nepotul său.