Transpirație, inspirație
Magoo îl înlocuiește pe prietenul său, Serge, ca instructor personal. Deși crede că predă lecții de înot la piscină, de fapt apare în casa lui Nevăstuică, în cel mai nepotrivit moment: pentru prima dată, Fizz e acum în pană de idei.