Miroase a răutate
În timpul unui val de căldură, Fizz instalează un ventilator uriaș pe acoperișul unei clădiri, pentru a răcori orașul, în timp ce îi difuzează propriul miros. Dar Magoo, crezând că o scoate pe Marnie la înghețată, ajunge la ventilator.