Întoarcerea în Amazon
Magoo, în parc, crede că se află în pădurea tropicală amazoniană. Găsind jucăria de pluș a lui Fizz, el o confundă cu idolul tribului Nanoshrimp. Decide să aducă obiectul la locul cuvenit, pe soclul său, înainte de apusul soarelui.