Horor s chladičem
Henry a Sam jsou v Midlands. Dnes navštíví kůlny stavitele motorek Patricka Walkera. Není překvapením, že některé vzácné motorky jsou pokryty nánosem prachu, ale co to ještě schovává v mrazáku?