Zkoušky a utrpení
Henry a Sam míří do velkého, starého domu uprostřed venkovské krajiny Devonu. Jsou zde hromady aut, kam se podíváš, a motorky snad na každém rohu. Výběr je bohatý, ale dá se něco z toho prodat?