Venkovská snídaně
Henry a Sam prohledávají cosi, co se dá pojmenovat jen jako ráj pro nadšence traktorů. Kůlny a pole jsou plné traktorů a strojů, některé nepoužité, jiné pohřbené pod hromadami plevele, keřů na mezích a trávy.