Motorka, motorka, motorka loď?
Henry a Sam jsou v Severním Yorkshiru s Paulem, milovníkem motorek Triumph. Naneštěstí se zdá, že mnoho motorek je mimo jejich cenovou hladinu – dokud nenajdou cosi skrytého v tmavém koutě kůlny.