Henry Cole a Sam Lovegrove jsou ve Východním Sussexu. Dnes navštíví oddaného sběratele časopisu American Iron, který má v kůlně schovanou řadu podivných vozidel včetně aut se zesíleným motorem, náklaďáků a mini motorek.