Bouřlivé počasí, skrytý poklad
Nadšenec do aut Henry Cole a eso mezi mechaniky Sam Lovegrove jsou v Cornwaluu, kde hledají věci ke koupi, obnově a opětovnému prodeji se ziskem. Na větry ošlehané farmě na kopci najdou auta, traktory a velmi vzácný německý skútr.