Uvíznutí v blátě
Henry a Sam jsou ve Worcestershiru, kde se setkají s farmářem Adrianem. Najdou kůlnu plnou motorek, které skutečně nejsou Samovým šálkem čaje. Samova nálada se však změní, když venku v poli narazí na čtyřkolové potěšení.