Akce s benzínovou pumpou
Henry a Sam jsou na venkově v Lancashiru v Johnově garáži, kde jsou obklopeni stovkami tretek. Najdou několik vojenských vozů a pokladů – a také moc hezkou benzínovou pumpu.