Pára, bicykly a kovové karosérie
Dvojice opět pátrá po výhodných koupích, tentokrát v Cornwallu. Je toho hodně k prohlédnutí, včetně vzácných aut poháněných parou z raného 20. století. Henrymu se splní přání v jednom z nich se projet.