Rezni v pokoji
Henry a Sam jsou zpět v Devonu a hledají nové zastrčené poklady. Rodneyho potkají v jeho dílně, plné značek, čerpacích stanic, starobylých britských aut a spousty rzi! Rodney se jen těžko loučí s některými položkami, ale nakonec dojde k dohodě.