Správný královský prospěch?
Henry a Sam jsou zpět v Cornwallu. Dnes navštíví královnina zbrojíře Terryho Englishe a objeví v jeho kůlnách úžasnou sbírku starých britských vozů, motorek a motorů – a také několik úchvatných pamětihodností.