Poklad v Lancashiru
Oba pánové hledají poblíž Prestonu u Grahama. Zjistí, že Graham má také rád vojenské motory a americké věci. Nakonec však Henry a Sam odejdou s něčím poněkud neobvyklým a rozhodnou se to vyzkoušet.