Značky a zázraky
Henry a Sam jsou v Somersetu s Markem a jeho úžasnými motorkami. Pusy jim spadnou v údivu, když se setkají se slavnými Matchless, Sunbeam a Martinsyde. Jediným problémem je, že jsou neprodejné.