Americký student a jeho sbírka
Henry a Sam jsou v New Forest v Hampshiru. Dnes se setkají s americkým nadšencem Stumpiem, jehož kůlny jsou plné vzácných kol, klasických sportovních aut a načinčaných salónních vozů. Zábavy je hodně, ale co si odvézt?