Obrovský výběr
Henry a Sam se vracejí na východ Anglie, aby se v Lowestoftu setkali s Charliem. Najdou vše od aut a kol po stacionární motory a kufříky, takže mají vážné, i když pozitivní, dilema ve svých rukou!