Klasické, vzácné a krásné
Henry a Sam jsou ve West Country. Dnes navštíví Stevea a Jacka a objeví kůlny plné klasických motorek, starodávných aut a neobyčejných limuzín, včetně jedné, která patřila Evě Peron. Podaří se jim však s ní odjet?