Χάμσαϊρ
Ο παρουσιαστής Χένρι Κόουλ και ο αναπαλαιωτής μοτοσυκλετών Σαμ Λάβγκροουβ χτενίζουν βρετανικές αποθήκες για κρυμμένα βιντάζ διαμάντια της αυτοκίνησης, για επισκευή και μεταπώληση.