Από το Μπόντμιν στο Όξφορντσαϊρ
Ο Χένρι και ο Σαμ βρίσκονται στο Μπόντμιν Μουρ, ψάχνοντας μια συλλογή που συγκεντρώνεται για πάνω από 25 χρόνια. Περιλαμβάνει αμφίβια σκάφη, μοτοσυκλέτες και διάφορα εξαρτήματα.