Η Δυτική Ακτή της Κορνουάλης
Στη δυτική ακτή της Κορνουάλης, ο Χένρι και ο Σαμ ξεσκαρτάρουν μια 50ετία βιντάζ οχημάτων, και βρίσκουν την πρώτη Lotus Elan της ιστορίας και ένα προπολεμικό Sunbeam.